2010. november 9., kedd

Szülinap

Nemsoká tartjuk Kevin 9. szülinapját. Az ajándék még kérdéses, nem tudtam eddig eldönteni mit vegyünk. Szeretne bokszfelszerelést. Szétnéztem, mindenfélét találtam, de a gyerekeknek való az gagyi. A profibb az nagyon drága. Kérdeztem az öcsémet, hol érdemes nézni, mondta, azt majd vesz ő.
Oké, pipa, de marad a kérdés: akkor én mit vegyek?
9 éves, alkotó típus, már vigyázna a dolgaira, de a szétszórtságából fakadóan rendre széthagyja a cuccait.
Ami nálunk egyenlő a dolgok halálával, mivel a két és fél éves Szilike mindent szétszed ami szétszedhető.
Próbálja ő össze is szerelni a dolgokat, van amit sikerül is, de nem mindent.

Még a torta sincs eldöntve, gondolkodom az ananásztortán és a gumicukros díszítésű tortán.
Kétfélét csinálok, legyen választási lehetőség, és a gumicukrot is én gyártom, de az ananászoshoz még nem találtam nekem tetsző receptet.
Úgyis a saját ízlésemre formálom a recepteket, ritkán követem teljesen az alapleírást.
Még van egy hetem eldönteni, és a buli előtti napon fogom úgyis megvenni, mivel a kocsival rendelkező barátnőm akkor ér csak rá fuvarozni sajna.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...